★ I Skåneland.

Jaha, då har man parkerat arslet i soffan hemma i Skåneland. Tågresan gick bra. Jag sov hela vägen från Sundsvall till Stockholm, vaknade av att jag hörde: "om 5 minuter anländer vi till Stockholm Central". Jag använde en påse med grejer i som huvudkudde när jag sov, och när jag vaknade låg jag med ansiktet ner i påsen.

När jag somnade satt jag helt själv, men när jag vaknade satt det tre andra med mig. Jag blev riktigt paff när jag vaknade.

När jag skulle byta tåg i Hässleholm till Kristianstad så satte jag (och några till) mig i en vagn. Och när jag satt mig och ställt ner alla grejer så kommer en värdinna och säger att den där vagnen ska stanna på perrongen, den åker inte vidare. Tur att hon kom annars hade jag suttit kvar i Hässleholm.



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Anki

jupp!håller med dig :)

2009-11-09 @ 12:52:56
URL: http://lifeanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0