Lite meningslöst.

VEM.
Vem är i rummet med dig? Mina dammråttor.
Vem fick du sms av senast? Jens.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? Elins mammas.
Vem önskar du att du var med nu? Mina kamrater.
Vem sa du senast "jag tycker om dig" till? Det var faktiskt till Jens tror jag.

VAR.
Var är din telefon? Bredvid mig.
Var är din mamma?
På stan med mormor och Lotta.
Var sover du? Där jag känner för det.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Från Niklas garderob.
Var åkte du senast bil? Jag och Elin gjorde massa ärenden, bland annat på Birsta.
Var i ditt hem är du? Vardagsrummet/köket.

VAD.
Vad åt du senast? Ett rött äpple.
Vad drack du senast? Kranvatten.
Vad är det för färg på dina byxor? Blå.
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor.
Vad har du på fötterna? Strumpor.
Vad är din favorithemsida? blogg.se.
Vad hör du just nu? Akon - Beautiful.

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus? Fredagen den 24/4, när vi grillade hos Niklas.
När träffade du din pappa senast? Förra helgen.
När duschade du senast? Idag.

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter? Ja.
Sovit i någon annans säng? Ja.
Hånglat på en bio? Nej.
Hånglat i skogen? Det har nog hänt.
Målat om ditt rum? Ja.
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja.
Sett någon dö? Kusar.
Varit på ett plan? Ja.
Sovit till tre? Ja.
Älskar eller saknar någon just nu? Saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0