Ikväll gäller det.

Ikväll har jag första matchen med Korpen, vårat lag heter Trasdockorna. Jag har inte spelat fotboll sedan jag var 16, så jag är supernervös. Ska bli spännande och se hur detta kommer gå!

Igår var jag med Jens, vi tittade på Wipeout, käkade godis och såg Twilight. Nu har jag sett den filmen fyra gånger, men jag får aldrig nog. Den blir bara bättre och bättre för varje gång. Och Jens gjorde mat, enchiladas, det var huuuuuur gott som helst. Bland det godaste jag ätit! =). Han är duktig han! Tog en bild på honom när han stod där i föreklädet, men jag tänker inte vara så elak så jag lägger upp det här =).






// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-11 @ 14:15:08
Postat av: Malin

Heja :) Inneveckan va riktigt bra den. Hur är de med dig då? Korpen!? De va inte dåligt :D Hoppas de går bra. Helgen har varit lugn, va har du gjort då? Ha de gott!!

2009-05-11 @ 14:16:24
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Malin

Slutar nog prima de där :) Låter som en bra helg! Ha de gött :)

2009-05-11 @ 20:22:33
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: M

Nå, vann ni eller? :D

2009-05-11 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0