Friday I'm in love.

Idag har det varit en trevlig dag/kväll. David kom hit, vi tittade lite på Vänner och sedan gick vi och käkade =). Sedan följde jag med Elin och Sebastian när dom skulle göra ett ärende på Birsta. Efter det åkte jag hem och surrade med Eldin i telefon riktigt länge. Längesen vi pratade med varandra nu! Han har ju varit i Bosnien. Och nu var han på väg till Boden, och vi kom på att han hade glömt mig hemma.

Sedan fick jag besök av E.S, vi skulle hem till Jens, där han, Sandra, David och Niklas var. Dom grillade, medans jag och E.S tittade på Talang 2009. Vi skrattade hysteriskt några gånger. Jag och Sebastian skulle ställa upp i Talang 2009, vi skulle lätt vinna =). Sedan åkte E.S, så då satt vi andra ute på balkongen och surrade. Efter ett tag kom Sandra på att vi skulle åka och spela fotboll, sagt och gjort. Det var riktigt roligt. David sköt bollen rätt på mina glasögon, så jag har ont på näsroten nu. Tur att jag satte på mig mina gamla. Synd bara att det är en helt annan syn på dom, ser lite konstigt i dom. Konditionen ligger fortfarande på noll, det är hemskt alltså.

Nu blir det sängen, för ögonen åker i kors.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0