Great!

Full rulle har det varit dom här dagarna, vet inte alls vart veckan tagit vägen. Har inte gjort mycket skolarbete, fy på mig. Fick låna dom två sista böckerna av Glennemo's sambo idag. Jättesnällt av henne tycker jag!

Micke var här i tisdags och hälsade på, det var inte igår man träffade honom precis. Men det var trevligt! Elin kikade även förbi och fick träffa honom ett tag innan hon skulle jobba.

Idag tittade David in ett tag, vi kikade på Vänner och sedan följde jag med honom och Marcus när dom skulle äta. Vi satt ute ett bra tag och surrade. Efter det gick jag hem till Jens, hjälpte honom att kasta lite grejer. Snäll jag är =). Sedan skulle vi se film, men istället åkte vi, Sandra och Niklas hem till David och traskade iväg och grillade.

Imorgon blir det förmodligen grillning igen. Nu ska jag fortsätta titta på Vänner.



 



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: KrGl

Kuuung... roligt med grillning...

2009-05-14 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0