Ja, vad säger man?!




Ja, matchen ikväll då... det kunde ju ha gått bättre! För min del alltså. Jag tyckte det skulle bli så otroligt roligt, trots att min kondition ligger på NOLL. Men hann inte spela speciellt mycket innan min vänstra ljumske totalt låste sig. ONT, ONT, ONT vill jag lova att det gjorde. Skulle springa mot bollen, och mitt upp i alltihopa så smäller det till i ljumsken.


Det kändes som att hela vänstra benet fastnade i marken, men högra fortsatte att springa. Riktigt skum känsla! Jag kände mig som en seriefigur i en tecknad film. Allting hände i slowmotion. Obekvämt var det i alla fall.

Så det var min debut det. Uscha, så otränad man är! Man får ju skämmas. Hade i alla fall nummer 11 på tröjan, like the old days. Då man faktiskt kunde spela fotboll, och hade kondition =).

I övrigt så tyckte jag brudarna spelade riktigt bra, dock så förlorade vi. 1-2 blev slutresultatet (vi var hemma).



// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0