★ Ibland fungerar inte hjärnkontoret.




Elin skulle koka kaffe i lördagsnatt hemma hos Niklas, så hon bad mig fylla på vatten.

Jag: Hur mycket vatten behövs då?
Elin: Ja, jag vet inte. Sex koppar kanske. Fyll på bara du.
Jag: Men hur mycket vatten behövs då ungefär då?
Elin: Men fyll på med vatten du bara, så fixar jag resten.
Jag: Okej. (Fyller den nästan full med vatten)

Sedan ställer jag tillbaka den så fint som på bilden ovan. Elin och David trodde inte sina ögon när dom såg vad jag gjorde. David sprang ner till Niklas och hans kompis och berättade vad jag gjorde, så jag blev jättegenerad och skrek: "Jag använder faktiskt bara kaffekokare!!!!". Menade såklart vattenkokare. Elin var snabbt fram med kameran, detta ville hon ha bildbevis på.

Mycket kan gå snett...



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe jaså, du skulle hojtat på mig :D Nä nu äre inte lång tid kvar..spännande!

2009-05-26 @ 16:07:11
URL: http://annasara.net
Postat av: btk

hahahaha klockren!! (Y)

2009-05-27 @ 07:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0