★ Friday, saturday, sunday.

Fredag
Var på Birsta och sprang runt med Elin på dagen, och på kvällen var jag hemma och tog det lugnt. Vid 02 på natten kom Elin och hämtade mig, då åkte vi hem till Niklas för att överraska gänget som var där. Dom blev glada när vi kom, det är alltid roligt. Jag och Elin var nyktra, vilket gänget där inte var. Tänk vad man får se när man är nykter i ett onyktert sällskap. Två stycken där fick mig verkligen att bli avskräckt från att dricka alkohol. Hur vissa beter sig alltså! Det är inte klokt.

Lördag
Pluggade lite på förmiddagen, och vid 18 kom Niklas och Sandra och plockade upp mig. Vi skulle hem till David. Vi lattjade lite boll på den stora gräsmattan, kastade gris med en tändare (jag blev gris) och sedan med en snusdosa (jag blev gris). David tog hem segern båda gångerna. Vi funderade på vad vi skulle göra, antingen fiska eller åka till Sollefteå och titta på bilarna på cruisingen. Det blev fiska. Det första Niklas gör när han ska kasta ut spöet är att kasta flötet rakt in i trädet på andra sidan. Jag skrattade gott då vill jag lova. MEN det slår alltid tillbaka. Det första jag gör när jag ska kasta ut är att kasta upp flötet och den stackars masken på vägen, upp på bron. Bilisterna måste ju ha undrat vad det var som kom flygande. Jag försökte fånga en och annan cyklist tror jag. Mathias kom och gjorde oss sällskap också, det var trevligt. David grävde en djup grop i sanden, som vi sedan kastade ner lite trä med eld på i. Fick kläder av David också, som han skulle kasta. Snäll han är!




Söndag
Idag har jag pluggat och inget mer. Ska alldeles strax ut på en promenad med Sjögren.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0