Fortfarande vaken.

Ja, här är vi fortfarande vakna. Jag tänker inte somna innan grabbarna, så är det bara =). Har suttit och spelat lite spel på Internet nu, kan vara roande ibland faktiskt.

Det är fruktansvärt kallt här inne hos Niklas i alla fall, som det alltid är. Fingrarna är alldeles stela och det gör ont i lederna (okej, låter kanske som en gammal pensionär nu). Men det är riktigt kallt här. När grabbarna är hos mig gnäller dom på att det är för varmt, att jag har 200 grader inne. Och jag har alltid en filt på mig när jag är hemma. Tror det är kallare här än vad det är hemma hos mormor och Bertil. Och då är det kallt, eller hur mamma?



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Bizzy

Men gå och SOV :P

2009-05-23 @ 10:09:23
URL: http://biizzy.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja då är det mer än kallt om det är kallare än hos mormor..hua hua

2009-05-23 @ 14:14:10
URL: http://lifeanki.blogg.sel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0