Dessa ÄCKLIGA djur!!!!!!!!!

Nackdelen med sommaren är ju alla äckliga djur som kryper fram! Framförallt spindlar!!!

Idag när jag satt i telefon och pratade med Micke så ser jag något krypa på låret, jag gallskriker att jag har en myra på mig. Sedan ser jag att det är en spindel, så jag kastar iväg telefonen i vild förtvivlan och sprätter iväg spindeln. Sedan kunde jag inte hitta den. Så jag ringer mamma och vet inte vad jag ska göra! Har inte hittat den än.

Och nu när jag satt i bilen med Elin och Sebastian så skriker Sebastian att jag har en spindel på mig. STOR var den, som en 50-öring. Svart med ben!! Världens panik! Elin vägrar ta bort den så jag får springa runt bilen och Sebastian ska vifta bort den med ett papper. Den kröp ju bara längre upp mot halsen. Så jag börjar vifta med armarna och slänger av mig tröjan så den flög ner på backen!

Två spindlar på en dag!!! Och dagen är inte slut än. Nu ska jag duscha för det känns som dom kryper på mig fortfarande!

Åååååh, det är så äckligt!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0