Blixtrar och dunder.

Idag har det tydligen både åskat och blixtrat, jag har inte märkt något. Jag satt och letade vetenskapliga artiklar, sedan blev jag less så jag lade mig i soffan och tittade på Vänner. Då var väl klockan runt 13 ungefär, och tydligen måste jag ha somnat. Vaknade av att telefon ringde, och då var klockan 16.26. Måste ha varit trött!

Men jag vaknade trots allt klockan 05 imorse också, så jag hade all rätt att vara trött =). Grejen med mig är också att om jag sover, så vaknar jag väldigt lätt av minsta lilla ljud. Så eftersom jag inte hört att det åskat och blixtrat måste jag ha sovit djupt!

Lite besviken att jag missade det dock, jag gillar blixt och dunder, och helst ska det SPÖREGNA också. Riktigt hårt regn! Coolt.



//Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0