All night long.

Sebastian kom och hämtade mig inatt vid 00, då åkte vi hem till Elin där hon höll på permanenta håret på Ann-Catrine (hennes mamma). När rullarna togs bort från håret höll vi på att skratta ihjäl oss, tårarna bara rann. Men efter att hon fixat till frisyren såg det bra ut =).

Efter det åkte vi hem till Mattias, som Elin lånar lägenheten av nu när han inte är där, för att titta på film. Men istället spelade vi Buzz och knäppte så otroligt "snygga" bilder så det är sjukt. När vi tittade på resultatet av bilderna skrattade vi så vi fick hur ont i magen som helst och tårarna bara SPRUTADE. Grymt roligt hade vi alla fall! Jag och Sebastian åkte hem vid 06. Jag kollade på Vänner tills jag somnade, och vaknade för en liten stund sedan med ett antal missade samtal på telefon.

Tyvärr kommer inte bilderna hamna på bloggen, för det kommer resultera med noll besökare och inga vänner kvar. Istället får Elin och Sebastian ta med sig bilderna till Kristianstad som ett minna av hur roligt man kan ha här i Timrå ändå =).


Jag                                                        

                      

Elin
Elin Andersson

Sebastian




// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0