★ Äckligt!




Jag skulle ta en klunk av min cola, som jag nästan nyss hade hällt upp, och vilken tur att jag tittade ner i glaset. För vad låg inte där då?! Jo, en MYRA!! Och det är så äckligt. Jag tycker inte om småkryp, uscha. Jag rös i hela kroppen. Så äckligt! Vad skulle den dit och göra? Jag har ju suttit och druckit därifrån. Hur länge har den legat där? Nej, usch. Konstigt att inte David vaknade av mitt skrik, han ligger ju och sover i rummet bredvid. Usch!!





Mamma sa förut idag att det haglade, och Sandra S sa för ett tag sedan på MSN: "Fan vad det regnar". Jag tittade ut, det var soligt. Så jag gick ut en snabbis för att titta om det dåliga vädret var på väg hit. Och på någon enstaka minut så såg det ut så där, sedan regnade det i tre minuter. Nu ser det fint ut igen =).



// Sandra ♥.


Kommentarer
Postat av: Anki

Du är en FÅNTRATT!!!!!bara en liten stackars törstig myra.

2009-05-23 @ 19:04:48
URL: http://lifeanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0