Oldies, but... goldies?

Satt och tittade igenom lite foton från kartongen med grejer från när jag var yngre, hittade några bilder jag glömt existerar. Rätt roligt, var tvungen att knäppa kort på dom fotona. Därav den dåliga kvaliten. Enjoy!


Jag utklädd till punkare, mellanstadiet.



Pappa på väg på maskerad (pappa, bli inte arg nu ;D)



Jag (sur efter en fotbollsmatch)



Jag och lillebror Patrik (titta Patte, jag har varit längre än dig ;D)



Patrik och jag igen (med Niklas eller Emil i famnen)



Jag, vet dock inte ålder



Patrik och Jonna (faster och Oves hund)



Patrik sover i Abbes hundkorg



Patrik, även här sovandes



Jag (med snyggaste frillan)



Patrik spelar tv-spel



Klassresan till Göteborg i 6:an, innan fotbollen (Sverige-Spanien)



Sandra Edberg, Marica Lindholm, jag och Fredrik Jansson



Jag

Kommentarer
Postat av: Anki

Hahaha va kul å se en massa roliga kort så här på morronkvisten.Förstår du nu varför jag föll pladask för pappa din ; )

2009-03-22 @ 11:10:29
URL: http://lifeanki.blogg.se/
Postat av: Boo

HAHAHAHAHA snyggt att somna i hunkorgen då :DD

BRA där patte tummen upp



Och du var ju snygg som punkare :P fast pappa din tog nog lätt första pris i den tävlingen ;)

2009-03-22 @ 11:33:45
Postat av: Mumin

i hundkorg har jag också legat... hahahha... mycket snugga bilder du..... hmm... har nog ett antal "snygga" fotbollskort jag med... :/

2009-03-22 @ 17:00:27
URL: http://aldemo.blogg.se/
Postat av: Hägga

Ja kanske de men jag har alltid varit snyggare:P

2009-03-22 @ 21:29:38
Postat av: Hägga

Kan hända att du har varit men jag har alltid varit snyggare:P

2009-03-22 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0