Min tisdag.

Nu har jag lugnat ner mig lite sedan jag beställde böckerna, så nu kan jag berätta om dagen.

Klev upp vid 10, startade datorn för att titta på Andra Avenyn. Men det gick inte! Jag som hade sett fram emot det. Istället gjorde jag gröt som jag åt medans jag kikade runt på lite bloggar.

Vid 12 kom Marcus, vi gjorde ingenting speciellt. Jag surrade öronen ur honom tror jag. Tar aldrig stopp när jag pratar. Jag surrar och surrar, byter samtalsämne mitt i en mening och glömmer bort att andas under tiden. Han åkte vid 15 för att hämta Arvid (sin hund) som hade trimmats. Sedan kom han tillbaka, och Arvid hade han med sig. Och det var på tiden att lilla stackars Arvid fick bli av med lite päls. Sist jag såg honom hängde luggen ner till golvet (okej, jag överdriver en aning!), nu fick han ju i alla fall se världen =). Marcus och Arvid åkte hem vid 21, så då blev jag ensam.

Jag har även tagit tag i min diet igen. Eller diet och diet, jag har börjat att äta igen med andra ord. Eller jag har börjat äta mer än en gång om dagen! Som jag gjorde i sommras. Från mitten av juni till mitten av december gick jag ju ner 10,4 kg. Och det gjorde jag för att jag började äta. Så nu har jag tagit tag i det där igen, ska gå ner lite mer =). Hoppas det går lika bra som det gjorde sist!

Nu ska jag försöka titta på Andra Avenyn, efter det blir det soooooooooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0