Oplanerad utgång.

Med mitt 15:e försök kom jag äntligen in här...

Blev en spontan utgång igår. Niklas och Davve ringde efter 22, då jag var i stan med Sandra S och käkade, och sa att dom skulle ut och att jag skulle med. Jag blev såklart sugen på en gång!

Vi skulle åka in vid 23, så det var bara att bege sig hemmåt och byta kläder och försöka sätta på sig ett ansikte. Blev hämtad av grabbarna och det var bestämt att vi skulle på Aveny. Jag messade Mariah och sa att vart jag skulle och tyckte att hon och Jessica kunde komma dit. Vilket dom gjorde =).

Det var väldigt mycket folk och vi hade riktigt roligt. Oplanerade utgångar är det bästa som finns, jag har alltid riktigt roligt då. Vi dansade och härjade fram till klockan 03 då det stängde.

Vi tog en taxi upp till Max och käkade... eller dom käkade, jag fick inte i mig något. Träffade även Rickard där, han har jag inte träffat på länge.

Sedan tog vi taxi hem till Davve och hos honom spelade vi NHL. Jag mot Niklas. Davve låg i sängen och undrade hur jag lyckades med att få ut målvakten till halva plan hela tiden. Jag förlorade på grund av att målvakten aldrig stod i målet.

Efter lite spelande somnade vi och klev inte upp förrän vid 12.30 idag. Sandra N kom ut med läsk åt oss. Det var välbehövligt. 

Jag gick in till hans farmor och farfar och skrämde livet ur dom tror jag. Håret stod åt alla håll och kanter och sminket satt inte som det gjorde igår =). En trevlig syn för dom sådär på förmiddagen =).

Vi bestämde att vi skulle åka hem till Sandra och ligga bakis i hennes soffa. Så jag och Davve ligger här nu och Niklas är på släktträff. Sandra och Jamie sitter i köket och äter. Niklas kommer lite senare skulle jag tro.

Riktigt roligt var det igår alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0