Film och chips.

Jag skulle vara vara hemma ikväll, det hade jag bestämt. Plus att jag var jättetrött efter skolan idag. Men så skulle Sandra skjutsa Davve, han skulle ut ikväll. Och då ville jag följa med. Vi skjutsade honom, och efter det åkte vi och hämtade Daniel (Sandras storebror) och gänget som också skulle ut ikväll.

Efter det åkte vi hem till Niklas och plockade upp honom, det var filmkväll på gång. Vi hamnade hemma hos Sandra, och här är vi fortfarande. Har pratat om morgondagen... tänkte jag säga. Är ju faktiskt lördag nu. Så vi har pratat om kvällens utgång, som jag tror kommer bli grymt rolig! Många som ska ut.

Davve saknar oss ikväll, och vi saknar honom. Får se om vi alla åker och hämtar honom när han ska hem om några timmar.

Även att vi ska på Birsta City imorgon, Niklas skulle ha något därifrån. Blir inte många timmars sömn inatt =). Men jag slummrade till en stund på soffan förut. Dock blev det bara 10 minuter tror jag, sedan var Niklas där och pillade på mig... som vanligt. Han tycker inte att jag gör annat än sover. 

 Annars har vi bara tryckt i oss chips ikväll, Niklas handlade med sig det =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0