Lite skojigt.

Jag och Sandra sitter och pratar stjärntecken just nu, så jag var tvungen att googla på mitt. Väduren. Och det är så otroligt sjukt vad mycket som stämmer in.

GODA EGENSKAPER
- Väduren är en god ledare som sätter vänlighet och rättvisa i centrum.
- Du är utåtriktad, glad och energirik och äger en stor portion humor.
- Mot dina nära och kära är du ömsint, mjuk och förlåtande vilket gör dig till en älskvärd person.

- Du ger ett glatt, tryggt och bestämt intryck.
- Väduren är innerst inne mycket stolt över vem han/hon är och vad den åstadkommer, men du skryter inte utan visar en ödmjukhet som gör dig väldigt omtyckt.

MINDRE BRA EGENSKAPER
- Väduren är ibland självisk och dominerande och allför pådrivande, du kör på i ditt eget tempo.
- Du blir kanske också lite för frispråkig ibland.
- Du har lätt för att bli sårad när du inte får igenom dina åsikter och idéer, eller då de möter motstånd.
- Ditt heta temperament känner många till.

- Väduren har gärna många projekt i rullning, men det är kanske alltför få som blir ordentligt slutförda.

SÅ TÄNKER DU
- Du vill gärna känna att du har rätt oavsett vad andra kanske tycker.
- Du strävar efter mycket glädje och aktivitet och vet att du "är" någon.
- Mitt i all aktivitet behöver du också få komma ifrån ibland, att i lugn ro få vara ensam med dina tankar.


YRKEN DU PASSAR INOM
- Väduren drömmer gärna om att starta ett eget företag och driva det långt och framgångsrikt.
- Dina goda ledaregenskaper skulle göra dig till en utmärkt lärare, psykolog, läkare eller journalist.
- Du har även konstnärliga anlag och kan också tänka dig hantverksmässiga arbeten.

KÄRLEK OCH VÄNSKAP
- För Väduren är kärlek och trohet det allra viktigaste i livet.
- Du är generös och fantasifull med din egen kärlek och godhet.
- Trygghet och värme är viktiga delar för dig, och du förväntar dig det tillbaka av en partner eller vän.



Sjukt mycket som stämmer in...


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag ser ju att du har länkat till oss :D Jag lägger till dig i mina länkar då oxå =) Allt bra med dig då?

2009-03-18 @ 23:09:14
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Postat av: Madde

Jasså..blää för tandläkaren :P Jo med mig är det bara bra oxå! Jaha så du träffade han? Hehe nää det har jag inte hört :P Han har väl glömt att tala om det. Haha kände han inte igen dig? Nä så går det väl när man är full kanske ;) Själv ska man ut på lördag, första gången på nästan ett år! ;P Kram

2009-03-19 @ 12:07:50
URL: http://maddoxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0