Hur kul som helst.

"Ja, men det är därför jag inte kan ha maskara, för jag tappar ögonbrynen".


En av mina smarta kommentarer under kvällens gång igår. Riktigt roligt hade vi, precis som vi trodde att vi skulle ha =). Och idag mår man som man förtjänar! Men det är det värt =).

Dagen började med att Sandra plockade upp mig vid 12, vi åkte ut och väckte Davve för att sedan åka till Niklas och hämta honom. Sedan åkte vi på Hang Loose för att grabbarna skulle in och kika. Det slutade med att dom kom ut med varsin keps. Jag och Sandra satt i bilen och väntade, och vi tycker att Hang Loose ligger precis på ett sånt ställe som skulle kunna vara taget direkt från Saints Row.

Sedan blev det bolaget och affären. Var tvungen att handla lite chips och sånt till kvällen, men vi mätta efter middagen från Mc'Donalds. Så det blev inte så mycket snacks där på kvällskvisten tror jag. Mariah anslöt sig till oss igårkväll också, och vi fem hade en riktigt rolig förfest hemma hos Sandra.

Vid 23 kom Daniel (Sandras storebror) och Patrik (min lillebror) och hämtade oss för att skjutsa in oss på krogen. Vilka snälla brorsor vi har.

Det blev Aveny. Kön var 25 km lång när vi kom och då överdriver jag inte! Men vi kom in och hade riktigt roligt. Jag dansade från att vi kom dit till att vi åkte hem. Jag satt inte ner en enda gång! Och det känns i vaderna idag. Även armarna och nacken känns ömma..?

Även att jag och Sandra sprang fram till DJ'n flera gånger under kvällen och tjatade om att vi ville höra Poker Face. Han sa nej hela tiden. Efter någon timme VILLE jag verkligen höra den så jag gick fram till honom igen, han sa nej då också. Han sa att han hade spelat den flera gånger redan och ingen vill höra den igen. Då blev jag jättearg på honom och sa: "men jag fyller fan år på fredag, spela den som en födelsedagspresent till mig!!!". Och vad gjorde han då?! Han spelade den såklart =). Jag ville verkligen höra den igår.

Vi åkte hem kl 03 när det stängde. Jag, Timo, Sandra och Davve hoppade in i en taxi. Tror det var den längsta taxituren jag någonsin åkt. Ner på Stadshuset för Timo skulle in och hämta sin jacka, sedan blev det driven på Mc'Donalds. Och där skulle vi bjuda taxichauffören på en Mc'Flurry, men glassmaskinen var trasig. Det var en lustig taxitur.

Sov hos Davve inatt, kom hem strax efter 13 tiden och jag kan säga att jag hade inte återhämtat mig under natten om man säger så. Jag var inte riktigt som man ska när man vaknar, så när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade på en gång. Vaknade vid 18 ikväll.


Kvällen igår var så himla rolig!!!! =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0