En oförutsägbar dag.

Idag har jag haft en sån där oförutsägbar dag, och den har varit riktigt trevlig och mysig.

Pluggade på dagen fram till 15, för då ringde Kate. Hon sa att hon skulle plocka upp mig om 20 minuter, så det var bara att klä på sig. Det blev IKEA, hon shoppade massa grejer till lägenheten. Kommer bli jättefint!

Sedan åkte vi hem till henne en snabbis och dumpade grejerna, sedan skjutsade hon hem mig. Förmodligen ses vi på lördag igen!

Jag kom hem, ringde Karla, vi surrade i 1,5 timme om allt och ingenting. Också det var mycket trevligt!

Sedan efter det ringde Davve, han ville att vi skulle åka till Sandra och titta på film. Niklas skulle också dit. Vi tittade på en film (den kommer i inlägget efter) som jag tyckte var jättehemsk! Höll för ögonen flera gånger. Det var riktigt nära att jag följde med Davve hem, just för att jag inte villa sova ensam. Inte han heller. Men jag tror inte mamma har så stor lust att hämta mig där imorgon.

Och Davve, sötnosen, hade köpt med sig läsk och grejer... men det söta var att han hade köpt med sig en 1,5 liter Ramlösa till mig. Eftersom jag tagit tag i det där med vikten igen. Det tyckte jag var riktigt gulligt =).

Mathomas (Mathias) kom och hämtade mig, Niklas och Davve. Vi skjutsade hem Niklas och sedan blev det Mc'Donalds. Inte för mig, men för dom.

När vi var på väg till bilen när vi skulle hem frågade jag Niklas om han skulle till Kramfors i helgen:

Jag: - Ska du till Kramfors i helgen?
Niklas: - Nej, Patte ska ha med sig Julia, inge roligt att vara tredje hjulet.
Jag: - Nej, därför är det roligare när vi är med varandra, då är alla hjul.
Niklas: - Du... du är ju för fan reservdäcket!

Så söt så. Nej, men vi har roligt tillsammans =).


Imorgon blir det Birsta City med mamma, och snart blir det sängen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0