På superbra humör.

Jaha, då har man varit hos tandläkaren idag då. Det gick bra, inga hål =). Man är en duktig flicka!

Har sovit hos Davve dom två senaste nätterna. Jag och Sandra kom dit igår vid 22 tiden när han låg och sov. Då var det bara att kliva upp för honom! Men han fick en kexchoklad av mig, så lite glad blev han. Jag hade med mig halva lägenheten till honom tror jag, känns som att man bor där nu för tiden. Men vi har ju så himla roligt tillsammans, så varför inte? =).

Annars är jag på ett jättesuperbra humör idag, vet inte varför. Kanske för att solen skiner!!!! =). Vår, vår, vår, vår. Helst hade jag ju velat att snön skulle vara borta från backen den 3 april, men så lär det ju inte bli. Bort med snön, och hit med solen och värmen!

Idag blir det en hel del plugg...


Ha en bra dag! =).

Kommentarer
Postat av: Madde

Japp det ska bli skitskoj =) Vi ska ha klassfest med oss från hotell och konferensutbildningen. =)

2009-03-19 @ 18:49:52
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Postat av: karla

här gåre undan minnsan:P

2009-03-19 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0