Onsdag och lill-lördag.

Mycket plugg det blev idag då. Försökte plugga lite imorse, blev lite läsning. Skulle hinna plugga innan Karla kom, men så skickade hon sms att hon skulle träna. Så vi skulle ses en annan dag istället.

Satte mig vid datorn en stund, risken är väldigt stor att man fastnar där. Jag tittade på två avsnitt av The City, sedan tänkte jag börja plugga igen. Så ringer mobilen, och så ser jag att det är nummret från porttelefonen. Jag svarar och hör någon säga "Öppna!", visst tänkte jag. Kände inte igen rösten. Efter en liten stund knackar det på dörren. Jag öppnar och där står två figurer och ler. Det var Davve och Mathias =). Det var roligt att dom tittade förbi.

Vi busade lite som vanligt och surrade lite skit. Dom är så knäpp =). Men alltid roligt att bli överraskad!

Nu blir det duschen, ska möta Sandra snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0