Hur fel kan man höra? HAHA.

Jag, Sandra N och Davve har umgåtts hela dagen idag... och roligt har vi haft. Vi satt och pratade om utekvällen igår och vi skrattade så vi fick ont i magen. Sedan kom vi in på något samtalsämne om en låt och Davve visste inte vilken jag menade för jag mindes varken låtens namn eller artisten.

Så först började jag nynna, och sedan sjöng jag refrängen. Men jag är tondöv och sjunger som en kråka så melodin var inte riktigt rätt. Jag sjöng Kate Ryan - Ella elle l'a på detta vis: "ella, elle l'a Elle l'a Ou ou ou ou ou ou ou". Och Davve säger helt allvarligt: "Så går den ju inte. Det är ju så här "you can stand under my umbrella ella ella eh eh eh, under my umbrella ella ella eh eh eh".

Jag har ingen aning hur han kunde få min version av Kate Ryan - Ella elle l'a till Rihanna - Umbrella. Jag VET att jag inte kan sjunga, men sååååå fel kan det inte bli. Snacka om att vi skrattade efter vi hade kommit på vilken jag menade.

Jag skrattade så jag fick riktigt ont i magen.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0