Barn - och hundvakt.

Ida berättade för mig idag att hon skulle bara barn och hundvakt. Så jag frågade om hon ville ha sällskap, och det ville hon.

Jag vandrade bort till henne vid 19.30 ungefär och strax innan 20 kom Ulf till henne. Han har man inte sett på 100 år. Vi kikade på Melodifestivalen... jag gillar INTE det. Tycker dom flesta låtarna suger.

Vid 21 traskade vi bort till Åsa och Leif, vi skulle vara barnvakt åt deras sööööta lilla pojke Max. Vi skulle även ha tre hundar där. Deras hund Dogge, Jens hund  Nalle och Idas hund Majsan.

Jag är för trött nu för att berätta om kvällen, men är det något vi har gjort ikväll så är det i alla fall skrattat. Så roligt man kan ha! Får skriva... ja, hmm, senare idag. Måste lägga mig nu.

Josef Daif var snäll och skjutsade hem mig i alla fall så jag slapp gå själv i mörkret. Det var supersnällt av honom =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0