Andra tentan avklarad!

SKÖÖÖÖÖNT!!!! =).

Jag satt i två timmar tror jag, läste noga och kollade igenom ordentligt så jag inte missat något. Jag skrev på alla frågor utom en, för den hade jag inte en aning om. Hade nog inte läst om det eftersom att det var från Den goda skolan, den var så tråkig så blev lite läst från den boken.

Det kändes väldigt bra måste jag säga när jag gick därifrån, men så fort man började prata med dom andra om vad man svarat så kändes det inte så bra längre. Men det är väl som vanligt det =). Upptäckte i alla fall att jag svarat helt galet på uppgift 2 på A-delen. Heeeeelt fel, surrade om något annat jag. Men så gör jag ju jämt, händer varje dag. Om någon frågar mig vilken färg tröjan är, så svarar jag till exempel att jag varit på Ica med mamma... ungefär så.

Jag håller i alla fall tummarna och hoppas att jag klarar det, men man vet ju aldrig hur dom bedömer. Fick tillbaka första tentan idag, och den har jag omtenta på den 4 april. Man hade skrivit typ 1,5 sida långa svar på en fråga, men fick bara 1 eller 2 poäng ändå. Liiiiiite snålt sådär. Man börjar ju oroa sig för dagens tenta! Suck, jag som tyckte det gick bra.

Det var mycket som inte kom också, som jag kunde jättebra, som varit med på andra tentor. Det blev jag sur över! Och istället kom en massa annat skit så man fick gissa sig fram. Många höll med mig om det!

Hade hoppats att få tillbaka inlämningsuppgiften idag också, om Estetiska lärprocesser. Men vi i grupp C fick inte tillbaka dom, för dom var inte färdigrättade. Men grupp A, B och D fick sina. Det var fuskigt! Alla borde få tillbaka dom samtidigt.


Jaja, nog om det... nu är det gjort.



Igår ringde Davve och Niklas och ville att jag och Sandra skulle komma ut och umgås med dom. Jag sa nej, för jag ville plugga. Även fast att jag pluggat tillräckligt och inte får in mer information. Men så gör jag jämt. Dom tjatade och tjatade, så till slut gav jag med mig. Det roliga med dom är att dom tjatar på ett speciellt sätt att man bara inte kan säga nej.

Blev hämtad av Sandra vid 20.30 ungefär. När vi kom dit kastade jag mig ner i Davves säng, och vad gjorde jag? Jo, jag började plugga såklart. Jag förstår inte, jag läser för mycket. Pluggar fast att jag redan kan det. Och Davve var gullig och kröp ner bredvid mig i sängen och hjälpte mig att plugga. Det var sött! =).

Åkte hem någon gång mellan 23-00, efter vi tittat lite på Robert Gustafsson. Han är så bra när han imiterar Tony Irving!


Kommentarer
Postat av: Mumin

du menar väl tony rickardsson! ;P

2009-03-23 @ 17:15:32
URL: http://aldemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jahaja du menar så... hahaha!

2009-03-23 @ 21:50:30
Postat av: sanna

svar; hehe jadu jag tyckte det kändes bra, men man vet ju aldrig hur dom tycker och tänker när dom rättar de. men jag håller tummarna! :) själv då?

2009-03-23 @ 23:33:03
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: karla

vad duktig du är!

2009-03-24 @ 06:19:13
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: sanna

hehe okej! Ja, både jag och rasmus ska göra om den här i sundsvall! gick ju inte riktigt som jag hade velat. men de första tentorna får man ju räkna med att dom går lite sämre, man vet ju liksom inte hur dom lägger upp de, och man har ju inte kommit in i själva pluggformen än, men de tar sig väl med tiden hoppas ja! :)

2009-03-24 @ 16:16:54
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: karla

joooo

2009-03-24 @ 19:43:34
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0