★ Just nu i Stockholm.

Sitter i bilen på väg hem =). Har nyss käkat i Stockholm, så vi är mätta och belåtna. Lite ledsen dock att jag missar Michael Jackson på TV 4. Världens bästa! Brorsan spelar in minnesceremonin (hur stavas det?) åt mig i alla fall. Det är snällt.

Idag kom Elvis, Peter och Martin och hämtade mig och Elin i hennes lägenhet. Dom skjutsade oss till verkstaden så vi fick hämta bilen. Dom har varit helt fantastiska och hjälpt oss hela veckan =). Saknar dom redan! Hur sköna som helst.

Efter det åkte vi hem och packade det sista, sedan åkte jag, Elin och Sebastian hem till Elvis för att säga hejdå till dom och tacka för all hjälp vi fått. Jag måste åka ner dit igen när Elin och Sebastian börjar plugga där.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0