★ Jag flyr staden!!

Nu är det klart. Jag flyttar. Från Timrå till Kristianstad =).

Kom förmodligen lite plötsligt för dom flesta, men sådan är jag. Hux flux så händer det bara. Ett minus är bara att det svider lite i plånboken. Det är inte billigt direkt! Men jag har världens bästa familj, släkt och vänner som ställer upp till tusen! Tack så jättejättemycket!

Jag har sagt det flera gånger; jag vill inte bo kvar här i Västernorrland föralltid! Och när Kate sa till mig att hon skulle flytta till Stockholm, så var jag så himla glad för hennes skull. Och när Elin och Sebastian kom in på skolan i Kristianstad så blev jag både ledsen och glad. Ledsen för att dom skulle flytta, men glad för att dom också fick komma iväg.

Så jag har hjälpt Elin och Sebastian den senaste tiden med packning och flytt etc. Så när vi tre åkte till Kristianstad blev jag helt galen i staden och människorna vi fick kontakt med. Som vi faktiskt fortfarande pratar med =).

När vi sedan kom hem till Timrå igen så kände jag direkt att jag vill inte vara kvar här. Jag vill också bort. Det känns som att jag bara står och trampar på en och samma plats hela tiden. Det känns som om jag inte kommer någonstans. Så jag och Elin satt och pratade, och helt plötsligt slog det oss att jag också borde flytta ner. Och varför inte? Jag pluggar på distans, så jag kan fortsätta plugga där nere. Ingenting hindrar mig.

Och nu är det äntligen klart! Jag ska flytta. Och jag är så upp i varv! Det kommer bli jättekul! Den 6 augusti ger vi oss iväg =). Men jag kommer komma hem en gång i månaden, så fort jag måste vara på skolan. Så då får jag chans att träffa familj, släkt och vänner rätt ofta ändå. Det är skönt, för jag kommer sakna alla jättemycket!

Men man måste våga chansa ibland också. Och jag tror det kommer bli kanon!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0