Vill inte vara förkyld.

Igår var jag med Kate, vilket var mysigt som vanligt =). Hon är söt. Åkte hem med 20.35 bussen, skulle hem och skriva det sista på uppgiften som ska vara inlämnad idag.

Jag var så himla trött, och det blir ju inte bättre av att man är förkyld. Hade inte så stor lust att sätta mig ner och plugga egentligen, kändes inte som att hjärnkontoret var som det skulle.

I vilket fall så hamnade jag inte hemma så länge, efter lite tjat hamnade jag hemma hos Davve. Niklas kom och hämtade mig. Jag hade arbetet på ett usb-minne, och Niklas erbjöd sig att låna mig hans dator. Och jag var fortfarande jättetrött när jag kom dit, men medans dom spelade tv-spel så pluggade jag.

När jag suttit en stund kom Davve och lade sig bredvid mig, och tyckte att det jag skrev inte var riktigt klokt. Så det var ju bara att ge upp. Så jag lade mig under täcket och tyckte synd om mig själv istället. Tror inte att uppgiften blev så bra direkt, tror mest att jag svammlat mig rakt igenom den. Men jag är inge pigg i kroppen, och får ingen sömn när jag är förkyld så det får gå som det går med den =).

Efter jag varit där någon timme kom Sandra. Davve fortsatte spela tv-spel, medans jag, Sandra och Niklas kröp ihop i sängen och tittade på Transformers på Niklas dator.

... men jag somnade såkart! Tog två alvedon, sedan sov jag. Var verkligen inte pigg igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0