Ut med det gamla, in med det nya.

Nu har jag bytt bloggadress, anledningen till det var väl i stort sätt att jag inte ville kännas vid någon jag skrivit väldigt mycket om i min tidigare blogg. Jag kände att varje gång jag gick in för att skriva någon rad eller två så fanns han fortfarande kvar.

Jag vill känna att det är nytt och fräscht, och det gör jag nu. Tack Anna! (http://annasara.net). Jag har inte lärt mig än hur man länkar riktigt. Haha, hjälp mig någon? =).


I vilket fall så är jag supernöjd med designen, som vanligt efter att Anna har varit där och pillrat lite. Bilden ska bytas dock, vet inte riktigt vad det är för häxa som syns uppe i det vänstra hörnet.

Jag kanske återkommer så småningom om vad som har hänt, några vet redan.


Ut med det gamla, in med det nya =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0