NHL, FIFA och film.

Igår var jag hos Ida till klockan 21, sedan kom brorsan och hämtade mig. Han skjutsade först hem mig så jag kunde sätta på mig en tröja och sedan skjutsade han ut mig till Davve, där han och Niklas spelade NHL.

Jag fick möta Davve i straffar, och jag vann 1 gång av 12 ungefär. Vi bytte till FIFA, för jag sa att i fotboll är jag bättre. Men det var ju inte riktigt sant. Davve vann även där.

Sandra kom efter några timmar också. Vi slog på en film och som vanligt somnade jag. Förstår inte varför jag jämt ska somna i Davves säng, jag gör det även när jag inte är trött.

Blev väckt vid 04 tiden eller något, och då skulle vi åka hemöver =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0