Jag hatar dig.

Idag strax innan 13 någongång kom Sandra Sjögren hit, vi drack kaffe och surrade huuuur mycket som helst. Så mycket som har hänt i bådas liv så det tar aldrig slut på historier. Himla roligt måste jag säga! Det var jättekul att träffa henne, vi måste börja ses lite oftare nu.

Efter någon timme kom ännu en Sandra. Sandra Nilsson och lilla Jamie. Han ville titta på Boog och Elliot, men efter ett tag kom han på att han ville titta på "fisken", det vill säga Hitta Nemo. Så han satt och tittade på det medans vi tre satt och surrade. Sedan ringer min telefon, och då var det Sandra Berglund. Hur var det på 80-talet egentligen alla mammor och pappor? Tycker alla heter Sandra. Man måste säga efternamnen för att man ska veta vilka man menar =).

Efter att Sjögren åkt och tränat gick vi och köpte mat. Jag köpte sallad, och den var inge god alls. Eller så är det bara så att jag inte har någon matlust på grund av att jag är lite förkyld.

Nilsson och Jamie åkte för en liten stund sedan. Vi försökte få Jamie att titta på Dunderklumpen, det gick inte så bra. Kanske när han blir lite äldre.

Nu ska jag titta på Unga Mödrar, sedan blir det plugg.


Förövrigt så hatar jag dig så otroligt mycket att det inte går att beskriva med ord.

Kommentarer
Postat av: Sven

Vem hatar du vännen? allt låter som en perfekt dag o sen på slutet hatar dig?.. fattar inte

2009-04-11 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0