Förkyld.

Klev upp klockan 08 idag, kände att det inte var någon idé att ligga kvar. Är så himla förkyld och då kan jag ändå inte sova. Sist jag tittade på klockan innan jag somnade inatt var den 03.37, och när jag sedan vaknade var den 04.02. Många minuters sömn denna natt. Jag som druckit Esberitox som en tok för att jag inte ville bli sjuk, men det fungerade visst inte.

Har i alla fall fått lite skolarbete gjort nu på morgonen. Ska fortsätta senare tänkte jag, men det blir ikväll. Efter att jag har kommit hem från Kate =).

Igår var det full rulle hela dagen, efter att alla Sandror hade lämnat byggnaden gick jag hem till Ida. Vi surrade, drack lite kaffe och så där. Jens kom också förbi en stund.

Snart blir det duschen, vid 17 beger sig en snorig Sandra in till staden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0