Dom får mig att le.

Nu ska jag sätta på mig ett ansikte och byta kläder, sedan ska jag traska bort mot Ida. Kan inte sitta här hemma och uggla inte =). Ska ta en sväng förbi OK också och titta om jag hittar något roligt där, någon baguett eller något. En joghurt kanske. Har inte ätit något än, måste få i mig något.

Nathalie var förbi förut, hon överraskade mig. Det var roligt =). Vi tog en kort premenad och surrade lite. Så skönt att promenera. Vi måste ta en längre och snabbare promenad någon dag, men just nu ligger inte det så högt upp på listan. Vill bli av med förkylningen ordentligt. Har inte tid att vara sjuk nu, har så mycket roligt som ska hända framöver.

Annars har jag legat i soffan och tittat på Vänner, dom får mig alltid att skratta. Speciellt Phoebe, hon är så korkad =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0