★ Wonderful feeling.

Blev utgång igår. Vi var på Banken och tittade på Björn Rosenström. Det var jag, Elin, Sebastian och deras klasskamrater. Ett riktigt härligt gäng! Vi hade jätteroligt.

Idag vaknade man efter 5 timmars sömn med en smak av sommaräng i truten, kalluffsen på sniskan, ont i hela kroppen, yr i bollen och en mage som vred sig ut och in så fort man satte sig upp. En underbar känsla med andra ord.

Jag och Sebastian gick hem till Elin. Jag däckade på hennes soffa. Vaknade lite senare fortfarande öm i mina kroppsdelar. Tog mig i kragen för att cykla ner till Ica och handla. Ingen ork alls för det, men var ju tvungen. Zickzackade mellan stora och små sniglar hela vägen dit och hem, vissa med skal och några utan.

Kom hem till Elin. Vi käkade godis och tittade på Du är vad du äter. Sedan hämtade jag min dator, som ska bli kvällens sysselsättning.

Vi hörs då!







// Sandra ♥.


Kommentarer
Postat av: Anki

Smak av sommaräng ha ha ha.....

2009-08-15 @ 21:02:42
URL: http://lifeanki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men alltså, vad gjorde ni i går? Körde Elin huvudet rakt i sommarängen- med glasögonen på?

Samma sommaräng som du smakade på?

2009-08-15 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0