★ Tonight is the night.

Klockan 23.25 ikväll flyr vi fältet. Ska bli riktigt roligt och spännande =).

Längtar tills vi kommer fram imorgonbitti, gruvar mig dock lite för att bära alla möbler. Sebastians soffa gruvar jag mig mest för, den är inte att leka med måste jag säga!

Har varit och klippt mig idag. Blev riktigt nöjd! Köpte även hårprodukter, vilket behövdes.

I övrigt så är allting nerpackat nu. Fyra väskor med kläder, en överfull dataväska och en handväska. Jobbigt att bära omkring på det.

Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå så det är dags att åka. Dagarna som brukar gå så fort annars, men när man väntar på något så går alltid klockan sakta... konstigt det där.

Tack Ida för att jag fått vara inneboende dom här dagarna! =).



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0