★ Pictures.

Dagen började kanonbra! Hittade ett paket i postlådan från mamma och pappa... moster och mormor var med på ett hörn också. TACK, TACK, TACK!! Det innehöll något som gjorde mig HUR GLAD SOM HELST:






Jag och Elin tog en promenad hem från stan och när vi börjar närma oss lägenheten skriker hon till: "kolla vilken stor gräshoppa!". Jag kastar iväg min nyckel så den hamnar rätt nära den, så vi kunde jämföra den med nyckeln. Blev ett bra kort. Men efter det kom nästa bekymmer... hur skulle jag få tillbaka min nyckel? Lösningen kom några minuter senare. Gräshoppan hoppade iväg.






Inte nog med att gräshopperna är stora. När det har regnat är vägarna fulla av dessa sötnosar:




I alla fall så tog vi oss hem till Elins lägenhet. Hon skulle tvätta sina vita tygskor i handfatet på toa. Rätt vad det är så hör jag henne gallskrika och så kommer hon utspringandes från toaletten. När hon drog ut sulan från ena skon flyger det ut en mal. Den var väldigt stor den också. Elin springer då hem till Sebastian och hämtar dödarspray. Vi dödar den och den hamnar naturligtvis i vattnet där hon tvättar skorna. Vi hämtar en colaflaska och efter många om och men får vi upp malen.





// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0