★ 26 aug - 9 sept.

Då var resan till norrland bokad då! Åker dit den 26 augusti, och hem igen den 9 september. Så nu folket är det bara att plocka upp kalendern och notera =).

Ska göra en omtenta den 29 augusti och den 31 börjar skolan igen. Nu ÄNTLIGEN börjar vi med inriktningarna! Det vi gjort hittills i skolan har ärligt talat varit jättetråkigt och ointressant, vilket leder till inte så bra resultat.

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit flitig och pluggat från 10-14. Om jag blev klokare vet jag inte, tycker som sagt att det är ointressant. Men jag ska försöka att få grepp om det i alla fall, är inte så jättemycket faktiskt. Så håll tummarna!

Ikväll ser det ut som att halva Kristianstad ska festa, dock inte jag. Jag har ingen lust. Sebastian fick låna en massa bra filmer av en klasskompis så jag har ju det jag gör! Plus att det inte är bra väder här. Det har nyss spöregnat och det är väldigt mulet. Men till något roligare; jag kommer må prima skinka imorgon... medans dom andra inte gör det.

Hungrig är jag i alla fall, men Sebastian sover i min säng och jag vill inte väcka honom... än. Om 20 minuter väcker jag honom! Och då ska jag äta.

See ya!







// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Anki

Tur vi hinner träffa dig nån dag innan vi åker...

2009-08-21 @ 19:27:44
URL: http://lifeanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0