VFU + promenad.

Idag var vi ute hela dagen, det var skönt! Från 09.30 - 16.00 =). Och klockan 17 slutade jag. Skön dag!

Sedan kom Sandra förbi mig en sväng, innan jag skulle ut på min efterlängtade promenad med Jens. Vi var ute och gick  i lite mer än en timme. Även att han sprang ifrån mig, roligt sällskap. Jag var för lat för att springa (läs jogga). Det är så skönt att vara ute och promenixa, speciellt när man har sällskap med sig.

Nu blir det sängen, börjar 07.30 imorgon.



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: poX

Skönt! ska vi springa ikapp nån dag nu när du har tränat? ;D kram

2009-04-21 @ 13:13:49
Postat av: Sandra

Svar poX: Haha, näe, det ska vi inte! ;D Jag hatar att springa! :P. Jag är för lat! Men gå gör jag gärna.. vill du vara mitt trevliga sällskap nångång? :).

2009-04-21 @ 17:58:27
URL: http://iiinvincible.blogg.se/
Postat av: Anonym

lätt!

2009-04-22 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0