Fredag.

Pluggade lite idag på förmiddagen, men jag blir inge klokare. Är så trött på det här nu!

Vid 15 kom Elin och hämtade mig, vi åkte till Emelie H som hade babyträff. Där var hon, Karla, Lina och Emelie W med sina bebisar. Det var trevligt där. Men jag är fortfarande lite förkyld, så jag höll mig lite i bakgrunden.

Efter vi varit där åkte jag och Elin in till stan och gjorde ett ärende, och efter det åkte jag till Jens. Han hjälpte mig att plugga. Vi fick lite gjort i alla fall. Han lagade mat till oss också, det var gott. Sedan blev det soffan och TVn. Kom hem för en timme sen ungefär.

Nu blir det sängen, ska upp tidigt imorgon.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0