En vecka med plugg, plugg och plugg.

Ja, som sagt så var gänget (jag, Sandra, David och Niklas) hemma hos Niklas hela helgen. Grillade i fredags, vilket var hur mysigt som helst... och gott =).

I lördags så satt vi ute nästan hela dagen, var väldigt bra väder. På kvällen gick vi på fest hos en kompis till Sandra, där var det trevligt men vi stannade inte så länge. Jag och Sandra käkade kött och grönsaker till nattmat i alla fall, resterna från grillningen. Grabbarna fick inte smaka =).

På söndagmorgon åkte jag och Sandra hem till henne, satt ute på balkongen och solade oss tills Jamie blev hämtad. Efter det åkte vi hem till David och satt utanför hans lilla stuga i solen och surrade, medans han höll på med bilen. Sedan tog vi en promenad på 6 km, det var hur skönt som helst. Var ju kanonväder hela helgen! På kvällskvisten gick vi hem till Jens och kikade på TV, när Sandra gick fick jag massera en skadad karl. Jag förstår verkligen varför han har ont i ryggen. Men jag gjorde vad jag kunde, och man kan ju hoppas att det blev lite bättre... för stunden i alla fall =).

Och hej hopp så var det plötsligt måndag. Vilket innebar plugg för min del, men blir jag klokare? Det får vi se på måndag då jag har tenta på delmoment 3. Har inte blivit så mycket plugg under tiden jag haft min VFU. På eftermiddagen mötte jag upp Jens när han slutat jobba, han bjöd på kycklingsallad på hans balkong. Det var snällt och gott tyckte jag. Efter vi ätit städade vi hans lägenhet, eller njaa... där ljög jag kanske. Jag diskade och torkade bänkar (läs diskbänken), resten stod han för. Han var den duktige, och jag den late =). Sedan blev det soffan och lite TV-tittande innan hockeyn började klockan 20. Han såg på hockeyn, och jag hade tänkt plugga. Men gnistan var inte riktigt där då!


Idag är det tisdag, och jag har pluggat hela dagen. Har varit riktigt duktig (intalar jag mig själv), fast att jag kan bättre! Imorgon måste jag verkligen ta tag i det ordentligt! Har bestämt möte med Begga klockan 08.20 på MSN för att bolla lite tankar och funderingar, i och med att jag just nu känner mig som ett stort frågetecken! Får hoppas det blir bättre efter det.


Nu blir det Hells Kitchen innan sängdags.



// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0