April, april... din dumma sill!

Idag har det stått plugg på schemat, och jag har varit riktigt duktig. Har skrivit väldigt mycket =). Även fast att jag inte började plugga förrän vid 15, när jag kom hem från Sandra. Jag och David sov där inatt, i hennes sköna soffa!

Hon var så söt också som åkte och köpte frukost och dukade fram och så medans jag och David låg och snarkade. Vi var supertrötta. Vilket inte var så konstigt eftersom vi var vakna efter 04 inatt. Låg och tittade på Knight Rider och Våra Värsta år. Jag somnade ifrån David i alla fall, det är ett som är säkert.

Skulle åka på Ica med mamma idag, men när vi kommer dit klockan 19:30 var det stängt. Dom stängde klockan 19 idag på grund av att det är första april. Jag som skulle handla fikabröd till min födelsedag på fredag. "April, april" fick vi rakt i ansiktet när vi skulle gå in och handla... kändes det som i alla fall =).

Då blev det Konsum, där hade dom ju inte en kakgnutta! Då blev jag less och köpte en cola, vilket INTE stod på min kom-ihåg-lista! Men jag blev törstig av allt spring.

Klockan 22.30 fick jag helt plötsligt en massa energi så jag började diska och städa sovrummet. Vad är det mamma brukar säga till mig?! "På kvällen vaknar den late". Något i den stilen alla fall.

Nu ska jag fortsätta plugga lite, sedan ska jag sova.


Förresten, någon som blivit lurad idag?

Kommentarer
Postat av: Irene Alexandra &fam.<3

Grattissss Sandraaaa!!! en stor BaMsEkRaMm <3 Ha en hääärligt dag(090403)vi önskar dig EN RIKTIGT,FINT FÖDELSEDAGGGGG<3 :)

2009-04-02 @ 21:30:09
Postat av: karla

nepp men jag har lurats men fick skäll bara :P ses imrogon var trors allt snart tre månader men men..

2009-04-02 @ 21:54:49
URL: http://www.karlitalatina.blogg.
Postat av: Sandra

Svar till Irene Alexandra & familj: Tack ska ni ha!! :D. <3<3<3

2009-04-02 @ 22:45:08
URL: http://iiinvincible.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Irene Alexandra & familj: Tack ska ni ha! :D:D. <3<3<3

2009-04-05 @ 17:05:26
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0