Minnet börjar svika.

Gick bra på vfu:n idag med, började 07 och slutade 13.30 =).

Dagen gick extremt fort, vet inte vart tiden sprang iväg någonstans. Spelade en massa roliga spel med barnen, och jag kan ju tala om om att jag ständigt förlorar på Memory. Mitt minne sviker mig hela tiden. När vi var ute satt jag i sandlådan och bakade tårtor med pojkarna, riktigt goda blev dom. Vi byggde ett slott också, och vi hade många krokodiler som vaktade så inga bovar skulle kunna ta sig in. Och för att krokodilerna alltid skulle vara friska och starka fick dom äta hundben =).

Sedan kom jag hem, var superhungrig så jag tog mig en yoghurt. Men vad gör jag då? Jo, jag spiller ut den över hela mig och halva soffan. Jag lyckas då med allting.

Efter det gick jag och mötte Jens, vi gick på ICA för att handla mat. Jag tog med mig lappen där jag ansökt om ett nytt ICA-kort i och med att jag tappade bort mitt förra (som jag nu hittat). När vi kommer till Jens ringer telefonen, jag svarar och hör att det är från ICA. Då har jag ju glömt att fylla i vad jag vill ha kortet till. Bara bonus, eller mer. Mer säger jag. När jag lägger på hör jag i huvudet vad jag svarade. Jag ska ju BARA ha bonus, så då tänkte jag ringa upp. Men då ringer dom igen. Jag har inte fyllt i namnteckning eller datum heller. Så jag gick ner och fyllde i. MEN jag glömde passet, det måste dom ju också ha. Tur dom är van mig. Springer där 14 gånger om dagen för att jag alltid glömmer något, tror dom är hyffsat vana vid det här laget =).

Nu ska jag grejjsa med lite homework tills imorgon.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0