Födelsedagskalaset.

Födelsedagen igår var kanon! =).

Först kom Marcus förbi efter träningen och hälsade grattis, och strax efter det kom Sandra och Jamie. Sedan rullade det på... faster och Ove, mamma och pappa, Karla och Theodore, mormor och Bertil.

Vid 19 kom David och Niklas också... Sandra åkte och hämtade dom. Då blev det middag, vilket jag inte hade hunnit med. Vi käkade Kebab Tallrik =). Sedan poppade vi musik och laddade inför ikväll, måste börjas i tid.

Strax efter 22 kom brorsan och Jutman. Dom kom, åt och gick.

Grabbarna och sandra åkte hem vid 23.30, då väntade sängen på mig. Hade tenta imorse. Jag hoppas den gick bra, skrev 9 sidor.

Ikväll blir det utgång, kuuuuul =). Måste ju fira att jag blivit gammal. Nu ska vi ut till Bergeforsen och hämta grabbarna!


TACK ALLA FÖR EN FIN FÖDELSEDAG OCH BRA PRESENTER! =).


Jag och Theodore

Kommentarer
Postat av: mli

Grattis i efterskott :)

2009-04-05 @ 11:12:12
URL: http://mlish.se
Postat av: sven

fina naglar

2009-04-11 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0