Sista dagen på vfu:n och årets första grillning!

Igår var det min sista dag på vfu:n, så otroligt tråkigt! Jag trivdes så himla bra där jag var. Nio dagar var jag där, dom dagarna gick så fort. När jag sa hejdå till barnen och berättade att det var min sista dag flög dom på mig. Jag fick pussar, kramar och så sa dom att dom tyckte om mig. Då blev det för jobbigt, så självklart började jag gråta. Underbara barn och en helt fantastisk personal! Jag har haft så otroligt roligt. Lovade att jag skulle komma och hälsa på, då blev dom glada. Funderar på om jag ska ta en promenad dit någon dag till veckan =).

Kvällen spenderade jag med mina tre stjärnor. Sandra, David och Niklas. Vi grillade och det var huuuuuuuuuur gott som helst. Jag åt två portioner, vilket inte hör till vanligheten. Riktigt gott var det! Trevligt hade vi också, med ljus och grejer.

Dock var jag så otroligt trött. Men för att jag skulle bli piggare spelade jag och grabbarna ett spel, "True or false", även fast att vi inte riktigt förstod hur man skulle göra. Vi hittade på ett eget sätt, vilket var mycket roligare, haha! Sandra satt ute och pratade i telefon, så grabbarna tog en rökpaus och gick ut till henne. När dom kom in då sov jag. Och kan jag somna när jag är bland folk, då är jag verkligen trött. Pratade lite i sömnen också, tydligen.

Nu sitter jag hos Sandra, vi ska tillbaka till grabbarna sedan. Vad vi ska göra vet jag inte. Just nu ligger i alla fall Jamie och sover, och vi ska sätta oss på balkongen för där är det just nu nästan 30 grader. Skönt!

Ha en trevlig lördag!



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Mail

Tjena



Om du mailar mig din mailadress så skall jag hjälpa dig med inkludering och exkludering....



Fredrik



:-)

2009-04-27 @ 12:23:27
URL: http://www.fredrikbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0