Påskhelgen.

Torsdag
Var på förskolan från 06-12.30, riktigt skön dag! Var nära att jag missade bussen på morgonen, hehe. J gick bakom och jag sprang framför och skrek: "action, action". Stackarn.. han skulle inte med någon buss, han skulle hem =). På eftermiddagen, när J slutat jobba, kom han förbi en stund innan han skulle hem och förbereda maten till han och hans vänner. Dom skulle käka middag och sedan skulle dom ut. Vid 22 tog jag mig i kragen och gick hem till honom jag med. Trevligt sällskap och en kväll som avslutades på Oleary's.


Fredag
J sov hos mig, och hans vänner hemma hos honom. Vid 11 gick vi hem till honom och surrade med dom, och vid 12 gick vi och köpte mat som vi sedan åt hemma hos J på hans balkong. Vilket väder det var! Hur varmt som helst =). Jag till och med tog mig två öl i solen. Vi var hos honom hela dagen, och på kvällen kom Elin förbi och gjorde oss sällskap. Vid 21.30 åkte jag och Elin hem till hennes moster, tror jag det var. Hennes moster hade världens coolaste katt. Vid 23 åkte vi för att hämta upp J och grabbarna på Oleary's, vi skulle skjutsa dom till Parken. Efter vi gjort det åkte vi hem till Niklas, där han och David var. Vi överraskade dom =). Satt där och surrade och skrattade ett tag. Elin och Niklas satt och pratade om något, och jag lyssnade med ena örat. Vilket gjorde att jag kläckte ur mig en dum fråga:

Niklas: Om sydpolen och nordpolen smälter svämmar hela jorden över, förutom en bit av kebnekaise kanske.
Jag: Vad fan har Arne Weise med det att göra?

Det blev en liten skrattattack där =). Efter det åkte jag och Elin och käkade. Sedan åkte vi hem till J, surrade lite och sedan blev det sängen.


Lördag
Vaknade hyffsat tidigt, la oss i soffan och slötittade på Flykten från hönsgården och Rädda Willy 3. Sedan vandrade vi hem till mig så jag fick duscha och byta kläder. På kvällen blev det mat och Robinson.


Söndag
Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Just nu sitter vi hemma hos mig och väntar på att Sandra, David och Niklas ska dyka upp. Ingen aning om vad vi ska hitta på. Eventuellt att Elin kommer förbi senare också =).

Kommentarer
Postat av: karla

synd att man inte kna hitta dit nr på hitta när man behöver..har ej dit nr på denna telefon som jag lånar medans..men har inte haft mobilen på riktigt. därför man ej hörts..men ja det gör vi väl ändå inte riktigt faktist, msåte jag säga . men nu vet du.;P

2009-04-12 @ 20:46:37
Postat av: Nathalie Edman

Arne Weise, hahahahahah!!!!!!! Toook Sandra!=)

2009-04-13 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0