Mulle-samling.

Idag har det varit jätteroligt på vfu:n! =). Började 07.30, och slutade 15.30.

Klockan 09 skulle storbarnen gå till skogen på Mulle-samling, och jag ville följa med. Det var jätteroligt! Vi lekte lekar, fikade och så fick jag höra sagan om hur Mulle blev till =). Jag upptäckte även att jag är riktigt dålig på vilka fotspår som hör till olika djur. Jag trodde rävens fotspår var harens och tvärtom. Plus att jag trodde rådjuret var en ren eller en hjort. Vilken naturmänniska man är!

När vi kom tillbaka var det lunch, och efter lunchen genomförde jag min aktivitet som jag planerat. Det var roligt och det gick jättebra! Ska alldeles strax skriva en utvärdering om det.

Efter det gick jag ut en stund och lekte med barnen, innan det var dags att gå hem för dagen.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0