Mina grabbar är bäst.

Efter inlägget igår blev jag trött och gick och lade mig i sängen för att vila ett tag. Men så får jag ett sms från David, så jag ringde upp honom. Han frågade om han fick komma till mig, och självklart fick han det. Det var bara att hoppa in i duschen och göra sig klar för kvällens aktiviteter. När han kom hit satte han sig i soffan och läste min Cosmopolitan,
medans jag sprang omkring och gjorde mig ordning.

När jag var klar gick vi på Ica, och efter det gick vi till Jens. Vi satt ute på Jens balkong och surrade och skrattade. Hans balkong är så mysig =). Länge satt vi där, med musik i bakgrunden, så vi tillslut blev sugen att gå ut på krogen allihopa. Men det gjorde vi inte. Efter en stund blev David hungrig, och snäll som jag är gick jag och värmde mat i micron åt honom. Maten jag och Jens hade ätit dagen innan. Det blev lite kyligt senare mot kvällen, men med Jens varma jacka kunde jag sitta kvar. Ska bli skönt när sommaren kommer, då kan man sitta där ute lääääänge =).

Vid 19.30 blev vi godissugen, så medans Jens duschade gick jag och David ner på Ica och handlade... igen. Massa godis blev det, som vi käkade med uppknäppta byxor framför Robinson.

I mitten av programmet anslöt sig Niklas också, och med sig hade han datorn. Såklart. Han hade massa filmer på datorn, men dom jag ville se (som verkade bra) såg vi inte. Istället såg vi en film grabbarna valde, minns inte vad den hette, men den var inte så bra. Jag skrattade några gånger, men mest för att den var så löjlig. Jag förstod inte handlingen. Somnade gjorde jag också, på Jens axel. Låg som en ostkrok mellan honom och Niklas. När jag vaknade var filmen slut, och ska jag vara ärlig så tror jag inte dom förstod vad den handlade om heller.

När filmen var slut satt vi bara och kikade runt på alla kanaler på TVn för att se om det var något roligt vi kunde titta på, men det var det inte. Så strax innan 01 drog grabbarna hem, och några minuter efter gick jag och Jens också. Jag skulle hem, och han skulle gå och möta en kompis.

Jag har alltid mobilen på ljudlöst när jag sover, men inatt kände jag på mig att något skulle hända så jag hade ljudet på. Och mycket riktigt. Vid 04.30 ringde Jens, han var väldigt less och frågade om han fick komma hit och sova. Självklart fick han det, vad gör man inte för sina vänner? =).

Kvällen igår var i alla fall jättemysig. Tack grabbar!



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men mojjan

2009-04-19 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0