Long time ago.

Nu har det inte skrivits på en vecka, men har haft mycket att göra. Har inte haft tid... eller ork.

Började min vfu i måndags på en förskola. Trivs riktigt bra och alla är jättesnälla =). Hela veckan har gått riktigt bra, ska tillbaka vecka 17 igen. Nu till veckan blir det att plugga hemma. Till tentan. Har inte öppnat böckerna än!

Nu är jag hemma hos Niklas med honom, David och Elin. Jag och Elin åkte hit och överraskade dom =). Dom blev riktigt glada. Tidigare idag var jag med J och hans kompisar. Dom är på Parken just nu. Vi skjutsade dom innan vi åkte hit till grabbarna.

Är riktigt hungrig nu vill jag lova, vi ska åka och käka sedan. Nu ska jag umgås med folket.

Kommentarer
Postat av: Sven

Vilka fina glasögon du har:) vad är det för märke?

2009-04-11 @ 23:50:23
Postat av: Sandra

Svar Sven: Hej! Tack :). Det är Dolce & Gabbana.

2009-04-12 @ 14:30:42
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0