Bortrövad.

Inte blev det någon promenad ikväll, istället kom David och Mathias och rövade bort mig till Sandra. Jag hade ingenting att säga till om, det var bara att ta på sig skorna och följa med.

Hos Sandra satt vi och surrade och skrattade som vanligt. När vi skulle åka hem ser Sandra sin försvunna sopkvast hos en granne lite längre bort. Det finns ingen som har en sådan kvast som hon har, så är det bara. Så jag tog tillbaka den! Hon får aldrig ha något ifred där hon bor. Nu får hon helt enkelt ha den inomhus!

Imorgon ska jag kliva upp hyffsat tidigt för jag SKA plugga, och på eftermiddagen ska jag vandra bort till Jens så han får hjälpa mig med lite grejer till vfu:n nästa vecka. Så snäll han är. Och om han inte har något planerat för kvällen ska jag tvinga med honom på en promenad, så är det bara! =). Jag vet att han kommer säga nej, men då kommer jag tjata på honom.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0